اردو خبر قومی

پٹنہ : پارس ایچ ایم آر آئی میں “ورلڈ ہیلتھ ڈے” کے موقع پر آرٹ آف ہیلتھی لیونگ پر پروگرام کا انعقاد

Taasir Patna
==================
پارس ایچ ایم آر آئی میں “ورلڈ ہیلتھ ڈے” کے موقع پر آرٹ آف ہیلتھی لیونگ پر پروگرام کا انعقاد
پٹنہ: عالمی یوم صحت کے موقع پر ہفتہ کو پارس ایچ ایم آر آئی میں ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا، جس کا تھیم آرٹ آف ہیلتھی لیونگ تھا۔ اس موضوع پر بات کرتے ہوئے ڈاکٹر ہیکاس سوربھ، ڈائرکٹر انٹرنل میڈیسن، پارس ایچ ایم آر آئی نے کہا کہ آج کے دور میں ہمارے بے قاعدہ طرز زندگی کی وجہ سے بی پی۔ وہ ذیابیطس وغیرہ جیسی بیماریوں میں مبتلا ہیں۔ اس سے بچاؤ کے لیے باقاعدگی سے ورزش، یوگا، متوازن خوراک اور وقتاً فوقتاً مرض کا پتہ لگانے کے لیے اسکریننگ ٹیسٹ کروانا چاہیے، ان تمام کوششوں سے ہم بیماری کو دور رکھ سکتے ہیں اور بیماری کو جلد پکڑ کر مناسب علاج کروا سکتے ہیں۔
چیف ڈائیٹشین سکرتی کماری نے کہا کہ ہمارے بہار میں ایسی کئی ڈشیں ہیں جنہیں بیماری کے دوران کھانے سے منع کیا جاتا ہے، حالانکہ ان کی سائنسی اہمیت کچھ اور ہے۔
اس پروگرام کو ڈاکٹر وی کے، سینئر کنسلٹنٹ، انٹرنل میڈیسن، پارس ایچ ایم آر آئی نے مربوط کیا۔ ٹھاکر، اینڈو کرائنولوجسٹ ڈاکٹر نیرج سنہا، گائناکالوجسٹ ڈاکٹر نازیہ نگار اور آئی جی آئی ایم ایس کی ڈائیٹشین ڈاکٹر پلوی سنگھ نے بھی مختلف ذیلی موضوعات پر خطاب کیا۔
ڈاکٹر ویبھو راج، پارس ایچ ایم آر آئی کے یونٹ ہیڈ نے کہا کہ صحت مند رہنا بڑی حد تک ہمارے ہاتھ میں ہے۔ بس تھوڑی سی احتیاط اور طرز زندگی میں تبدیلی کی ضرورت ہے۔ خوراک کے حوالے سے معاشرے میں بہت سی غلط فہمیاں بعد میں غلط ثابت ہوئیں۔ لہذا، سائنسی نقطہ نظر بہترین طریقہ ہے۔
پارس ایچ ایم آر آئی، پٹنہ بہار اور جھارکھنڈ کا پہلا کارپوریٹ ہسپتال ہے۔ 350 بستروں پر مشتمل پارس ایچ ایم آر آئی میں تمام طبی سہولیات ایک ہی جگہ پر موجود ہیں۔ ہمارے پاس بہتر نگہداشت، اعلیٰ تعلیم یافتہ اور تجربہ کار ڈاکٹروں کے ساتھ جدید ترین طبی مرکز ہے۔ بہار میں پارس انسٹی ٹیوٹ آف کینسر کیئر اپنی مہارت، بنیادی ڈھانچے اور بین الاقوامی پروٹوکول کے لیے مشہور ہے۔